mitt hår - 091118

Jag färgade mitt hår i söndags och här har ni resultatet. Jag färgade med likadan färg som sist gång, alltså "chokladbrunt" som blir lite mörkare på mig eftersom jag har ganska så mörkt hår naturligt. Blev i alla fall väldigt nöjd! Nu ska jag öva sista biten på sångläxan som jag har till imorgon, jullåtar kör vi på för fullt med, riktigt mysigt och stå där i körsalen och sjunga jullåtar och veta att man slutar direkt efteråt dvs. tidigt ;)

Och nu är det snart bara 2 dagar kvar till New Moon! Åh vad jag önskar nu att jag var bästa kompis med Blondinbella eller någon annan "kändis" så att jag också kunde fått gå på gala-premiären som var nu ikväll, det hade ju inte varit helt fel. Nej, nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon till skolan, försov mig imorse (igen), hann inte äta frukost, hade sådan tur så att gympakläderna redan var packade och sen springa till bussen!

Lev väl! /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0