monki

johanna likes......


Ett gott skratt

hahahahahaha jag och emelie garvar asså, våran humor xD


musiken just nu

Denna låten har satt sig på min hjärna, antagligen från igår då jag, min syster och Martina var och såg "This is it" på bio igår, faktiskt riktigt bra, rekommenderar helt klart!


Galet bra!


Jag har bara en sak och säga, jag älskar Gina Tricot's t-shirts! Först var det MJ-tema och nu Twilight-tema, kan det bli bättre lixom?? Nej, knappast! Imorgon ska jag alltså ner till stan och köpa den vita, det blir säkert så att jag köper den röda också senare om jag känner mig själv rätt. Shit, jag tycker att det poppar upp massa Twilight-saker hela tiden nu, helt underbart bra!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, tro det eller ej, känne rmig faktiskt rätt trött.
Läsa lite Eclipse innan blir det nog såklart ;)

Avslutar med ett Twilight-citat;
"Sov min Bella, dröm vackra drömmar.
Du är den enda som någonsin har rört vid mitt hjärta och det kommer alltid att tillhöra dig.
Sov, min enda kärlek"

Puss & godnatt / Johanna


sanning


Av: Johanna Erikson 25/9-09
Kopiera ej tack!


en johanna i ett nötskal



har nyss kollat på ännu ett klipp från new moon med "the wolfpack" och jag känner mig så sjukt
pepp inför 20 november så jag snart spricker.

var hos min nya tandläkare idag, hon typ avgudar mig och säger saker som
"åh, att träffa dig får mig att känna mig ung igen"
haha, naw, sött av henne alltså!

väntar på att emelie ska ringa så drar jag hem till henne och tjötar lite
ha det bäst! pussar! <3


new moon - kort klipp!


Åh, jag längtar som en galning nu, bara 29 dagar kvar och jag kan knappt vänta.
Det blir till att läsa klart eclipse för tredje gången medans man väntar.

Nej nu måste jag fortsätta plugga, har matteprov imorgon :/

Pusspuss / Johanna


new moon sneakpeak <3


OMGOMGOMGOMG! Jag finner inte ord för detta, helt sjukt underbart bra, älskar vargarna!
Bara en månad kvar till premiären, 20 november närmar sig med stormsteg <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


temavecka

Denna veckan har varit ganska chill och onsdag, torsdag och fredag har vi haft musikprojekt.
Vi är indelade i grupper och ska inom ensamblen framföra en viss låt i en helt annan genre än vad den ska vara och min grupp har fått låten "wonderwall" med Oasis som vi ska göra om till bossanova, skitkul!


mina underbara ensamblekompisar; thomas, manuel, thårsk, emil och anna


wonderwall - oasis <3


ni närmast hjärtat

Massor med kärlek till mina två underbaringar Emelie och Johanna
som alltid ställer upp och finns där för mig, älskar er jättemycket, ni är bäst <3


let's play a love scene

min fotolust börjar krypa fram igen vilket jag älskar !


hösten i färg


KRONAN 2/10


bild; olsson, rebecca, ewing och jag

sjukt lyckad kväll i nossebro/vara!
längesen jag hade så kul, <3


new moon #4 - pulsen stiger

massa nya bilder från new moon :D:D<3<3



bara ett urval av alla underbara bilder, dom andra hittar ni här!

HUR SKA MAN KUNNA VÄNTA I 47 DAGAR TILL?
OCH JAG SOM FÅR TÅRAR BARA AV ATT SE DOM HÄR BILDERNA
JAG KOMMER JU GRÅTA FLODER AV LYCKOTÅRAR DEN 20 NOVEMBER <3<3<3<3 


RSS 2.0