lets sing - 091118

Gud vilket hemskt väder det är ute nu, bara regn, regn och åter regn och mörkt som natten. Inte konstigt att man jämt är trött. Nu sitter jag och min morfar och ska strax dra iväg till kulturskolan och öva inför med Trollhättans Lucia :) Ännu mer jullåtar blir det för min del alltså.

Denna veckan har faktiskt varit väldigt lugn, jag som vanligtvis brukar stressa sönder på veckorna. Bara matteläxa tills på fredag som redan är gjord, riktigt skönt. Ikväll blir det nog ett bad och sedan en film, bara ta det lugnt. Får se om jag orkar locka håret också.

Ha det bäst!



bild från skolan igår :)
från vänster: louise, rebecca, emil, adam, viktor och fredrik, jag längst upp

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0