let me sign - 091119

Någon som kan fatta? Nu är det bara drygt 22 timmar och 30 minuter kvar tills jag får se världens bästa NEW MOON! <3 dagen kommer säkert gå jättelångsamt fram imorgon också bara för det.



Imorgon ska jag i alla fall träffa Malin efter skolan också, vi ska ta en fika och snacka massor, det behövs vill jag lova! Sen måste jag packa också eftersom jag och resten av familjen åker till kusinerna i Småland på lördag, mysigt ska bli, har inte träffat dom sen i slutet av sommaren :)

Ha det bra så länge, pussar!



Kommentarer
Postat av: jenny

ASSÅÅH OH MY FUCKING GOD, FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD GRYM NEW MOON VAR, OCH SLUTET DÅ, HAHAH, VÄRSTA KONSTIGA MEN VÄRSTA FRÄCKT SLUT TYP, ASSÅH SHIIIIT, OCH FAN VAD SNYGG JACOB VAR ELLER, OCH EDWARD MED, OCH GUD VAD FIN BELLA VAR I DENNA, ASSÅ LOOOOOOOVE NEEW MOON OCH ALLA I DEN OCH TWILIGHT (L)(L)(L)<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-20 @ 21:48:13
URL: http://jennnyys.blogg.se/
Postat av: jenny

JAAAA, SHIIT, SÅ SJUKT BÄST, JAG GRÄT NÄÄÄSTAN, HAHA <3<3 ELLER HUR, KUNDE FAN KNAPPT ANDAS, MAN BLEV HELT FÖRTROLLAD VA FILMEN, ELLER HUR, SNYGGAST VAR JACOB OCH EDWARD <3<3<3<3 ELLER HUR, KÄRLEK TILL ALLAA <3<3<3<3<3(L)(L)



ELLER HUUUUUR, DOM VAR OCKSÅ SNYGGA, HAHA :D<3<3<3

ÅÅÅH, JAAA, JAG MÅSTE LÄSA BÖCKERNA BARA, SKA KÖPA ALLIHOP, SHIIIT <3<3<3<3<3

2009-11-21 @ 15:17:40
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0