shopping i like

hejsan, tillbaka från överby för några timmar sen. fick faktiskt köpt både skor och en bikini, då var det klart för sommaren. har kollat på fotbollen också, sverige mot malta som slutade 4-0 till sverige, duktigt! lyssar på musik, grymt bra, älskar't <3 snart blir det duschen och sen fanta och läsa twiligth, som det ska vara. imorgon blir det mycket bilder, det vill jag lova, ska ha med kameran till skolan men får se hur många bilder som kommer in här, några ska jag allt lägga upp. ni får ha det så bra, pussar!

btw. grattis till min mamma och pappa som har 14-årig bröllopsdag idag, älskar er!

  
bikini köpt på stadium för 198 kr (99 kr/del)
skor köpta på skopunkten för 299 kr

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

SNYGGT! (:

2009-06-10 @ 21:41:10
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: jenny

jag såg matchen live ju :D

2009-06-11 @ 14:38:23
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0