freeday!

hejj! dagen började med att jag försov mig en timme så fick slänga på mig kläder och cykla ner till stan för att möta resten av niorna på min skola. vi tittade på små kortfilmer som vi har fått göra själva i grupper under vårterminen, riktigt kul. när våran film spelades upp skrattade jag så jag höll på att börja gråta, inte för att det var roligt men för att det vii x) vi var där mellan 09.00 och 10.30 och sen fick vi sluta för dagen, underbart! då åkte jag, emelie, sofia och shaw hem till sistnämnda och kollade på sjunde beck-filmen, kärlek. sedan blev det pizza på träffen, fick beställa om en gång fast det blev inte rätt ändå haha. hem till shaw igen sen och kollade på åttonde och sista beck-filmen, måste köpa/hyra resten nu. dagen har varit sjukt chill med andra ord, slapp men dundermysig! nu ska jag snart duscha och smörja in mina ben, känner att det behövs. ha det bäst! puss

DAGENS BILDER;

Kommentarer
Postat av: jenny

gött med pizza, haha ;D

2009-06-09 @ 15:31:00
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0