in, ut, in, ut! - 091202

hejsan! har precis redigerat lite bilder som jag tog på vägen hem från skolan idag, riktigt fotoväder har det vart men sjukt kallt och massa frost överallt. nu ska jag snart gå till bussen igen och åka ner till stan och möta de andra luciakandidaterna och sen sak vi iväg och lussa, trevligt. mamma bakade lussebullar igår så jag ska nog ta en på vägen, helt otroligt vad det är gott med lussebullar men bara med saffran såklart, annars blir det lixom inte på riktigt tycker jag. ska nog ta ett bad när jag kommer hem också, så kyligt som det är ute så kan det behövas. bokredovisningen i engelska idag gick bra, lyckades hitta en bra sammanfattning av boken på internet, man får ju vara smart (a)

btw så kom jag på igår att jag glömde min plattång i stockholm i helgen, fanfanfan! jaja, tur att man har en extra här hemma, annars skulle jag nog inte överleva.

ha det gött så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0