vi gillar't!

väcktes 08.30 av lillayster, åkte till kyrkan(?) och övade inför fredag då jag och hon ska sjunga på mormors bästa kompis begravning, nejnej, inte alls invecklat ;) fikade hos mormor senare och sen blev det hem och slappa en stund. vid fyratiden gick jag med emelie och sofia till jätten, köpte gott och gick hem till emelie och kollade wallander. har vart ute nu hela kvällen med mina töser, åkte moppe, utforskade stan lite mer och tjötade i massor, tänk vad bra att ni finns tjejer, loveu! nu ska jag försöka sova snart, pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild johanna! :D

2009-08-13 @ 21:35:44
Postat av: jenny

snygg bild johanna! :D

2009-08-13 @ 21:36:19
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0