a sunny day lalalala ...

jo vi har haft tur igen, solen bara skiner hela dagarna så då passar jag på att vara ute. var med mamma och pappa på nordkroken och badade i förmiddags/eftermiddags, det var lite kallt i vattnet men jag doppade mig två gånger och stekte sen i solen, fick lite mer färg iaf. ikväll har jag vart med sofia, vi tjötade som vanligt om typ allt, hade ett 26 minuter väldig givande telefonsamtal som mest bestog av flum och sen spelade vi kort innan jag gick hem, jag vann! spelade kort med familjen när jag kom hem, min lillaysysters idé, vi spelade fyrmansvisst och jag och mamma vann alla gånger, cred till oss!

nu ska jag försöka sova, har nyss duschat och imorrn ska jag kanske med sofia och hennes familj till hafsten(kusten), annars blir det stek på baksidan som alltid om vädret fortsätter vara underbart.

pusspuss


Kommentarer
Postat av: jenny

ja ;D

2009-08-08 @ 10:49:06
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0