helgen

hallå! den här helgen har vart sjukt kul! i går var jag, emelie och sofia hemma hos shaw och hade beck-maraton med godis och jordgubbar p massa gott, love it! idag fortsatte det, + att jennifer var med en stund. nu är det bara två filmer av åtta kvar, så bra är dom verkligen och jag älskar gunvald larsson, massa kärlek till han! <3 hahah, shaws katt är helt underbart söt men lite crazy, hon gav sofia en örfil och attackerade emelie tre gången! har inte så mycket mer och tillägga, vi hörs imorrn. pussar!


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Härlig blogg och söt katt :)



Svar: Oj, tack så hemskt mycket! Verkligen, tack :) Skulle vara jätteroligt om du ville klicka till på bloglovin' och följa för att hålla dig uppdaterad med nya bilder, rekommenderar det :)

Jag fotograferar med en Canon 400d :) Är du intresserad av foto också?

2009-06-08 @ 13:10:50
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: jenny

vsg (a)



tack säger hon :)

2009-06-08 @ 15:21:07
URL: http://jennnyys.blogg.se/
Postat av: martina

har robin blonderat håret ellr ser det bara ut som det :P ahhaha

2009-06-08 @ 21:49:55
Postat av: Anonym

sv; haha, ja slingor tror jag ;P

2009-06-08 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0