duktiga jag

phu, det är inte klokt vad varmt det är,  helt sanslöst! den senaste timmen har jag vart duktig och lagt över de senaste månadernas bilder och massa musik i min hårddisk, jättebra att spara viktiga saker i ifall man skulle ha sådan otur(som jag hade förra sommarn) så att datorn kraschar eller  får virus. satte mig även och sorterade min musik på datan då, det , behövdes kan man säga, det tar ju bara massa plats med onödig skit. min kära vän sofia utan tvekan en av de segaste personerna på denna jord, men jag älskar henne ändå. nu sitter jag här och väntar på att hon ska bli klar så att hon kan ringa mig, sen ska vi hitta på ngt, får se vad.

idag när pappa skulle köpa boken till mig så sa dom att de har flyttat fram release-datumet till den 25:e augusti istället, det gillar vi inte! jag som hade sett fram emot den så. måste be mamma köpa ny färg till skrivarn också så att jag kan skriva ut fler bilder :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0