one step at the time

Halloj! Jo, det här med bloggandet, det är knepigt alltså. Man hör att "jo men blogga, det är skitkul, du måste testa" och man tänker att nu fan ska jag testa. Man skriver några inlägg och sen rinner allt ut i sanden. Någon som känner igen sig? Jag känner mig i alla fall träffad. Nåväl!

Solen skiner för första gången idag, det har regnat nästan hela dagen och jag kom nyss hem från kören som jag sjunger i. Vi ska ha ha konsert den 4:e så det är bara att tuta och köra. Ska nog lägga mig och läsa mina älskade eclipse snart för tredje gången, får aldrig nog av dom böckerna, men det får bli efter att emelie har hämtat grillen, party imorrn serni :D Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka få ordning på mitt hår. Ha det gött!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0