varmt som tusan

halloj! inte bloggat på ett tag nu, det har vart så varmt o härligt ute så jag har helt enkelt inte orkat och fortsätter det såhär så slänger jag nog bara in några inlägg när jag får lust/tid. idag har jag vart och badat med min far och min syster, det var mys, fick lite färg förra veckan också då jag badade och solade nästan varje dag, gött! träffat farmor idag också, känslosamt javisst, så äre det. har inte träffat henne på väldigt länge så då kom det lite tårar från oss båda, hon är så underbar. nu kan man se solnedgången från mitt fönster, så fint, rosa och grejjer så då blir det fint imorgon också.

har funderat på att kanske skapa en ny blogg, med tanke på att sidmenyn på denna är helt fuck'd up! får se hur jag gör :)

ha det bäst! pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0