underbart <3

åhhhh, jag har sommarlov! jag har gått ur grundskolan! helt sjukt bra! igår hade alla nior på skolan avslutningsfest, självklart var jag med, likaså min kamera. först var det uppträdande av alla klasser, hahaha kul vare allt och sen gick vi alla till matsalen och åt. tvårätters vare, fancy värre när skolan ställer till med fest, hahaha xD sen vare dans och jävlar va vi dansade, så kul var det verkligen, har inte haft så kul på länge, tog nästan 500 bilder och dansade om kring och sjöng med allt folk. åkte hem runt 00.30 och lade in bilderna på datan så jag kom inte i säng förän runt 2-tiden.

idag var jag duktigt, följde med mamma och pappa vid tio för att kolla på min lillasysters avslutning. var faktiskt lite förvånad igår över att jag inte började gråta men när vi skulle åka hem idag så brast det, det bara kom, allt på en gång. fan va jag kommer sakna allt, hela atmosfären, att sitta på lektionerna med just dom människorna, i just dom klassrummen, att käka i matsalen med just dom människorna, allt kommer jag sakna! jaja, jag har i allafall underbara minnen därifrån! får se vad som händer ikväll, ska iaf träffa emelie och sofia tror jag. vad ska ni göra? pussar


BILDER FRÅN 11 JUNI;


Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha, fyfan vad kul det var och se alla, skrattade som fan :D

2009-06-13 @ 13:04:44
URL: http://jennnyys.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

sv: haha nej men precis ;pp

2009-06-13 @ 13:10:49
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0