sol & bad!

kunde veckan börjat bättre? tror inte det! stekande sol och jättevarmt och underbaraste människorna att umgås med, då behövs inte mycket mer. i tisdags var jag, shaw, martina och min syster i hafsten och hälsade på sötnosarna. vi solade och jag tog mitt första dopp, sent men. senare hyrde vi trampbåt och körde ut till JES-ön(döpt efter mig, emelie o sofia)  och fotade lite där. bilder kommer. idag har jag vart med massa folk i öresjö och solat och badat hela dagen, fått massor med färg och även bränt mig lite, ajaj. imorrn blir det ännu mer bad med massa folk, öresjö då med, mysigt ställe. nu lyssnar jag på en låt som leighton meester(blair i GG) har gjort tillsammans med Cobra Starship, good girls go bad heter den, lite sådär småbra :) ska snart sova, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0