sista dagen ..

ja, det är sista dagen i grundskolan idag för min del, var vi skolan mellan halvnio och tolv och städade skåpen, lämnade nycklar och tränade lite inför ikväll, för då smäller det. då är det avslutningsfest i aulan för alla nior, tror faktiskt att det kommer bli riktigt kul! ska snart hoppa in i duschen och sen locka håret, får se hur lång tid det tar och kanske kolla texten till låten jag ska sjunga en extra gång så jag är 100 procent säker sen. i början av veckan kände jag inte av det någonting men idag när jag skulle öva så mådde jag till och med illa, nervöst blir det nog ikväll med allt folk, men det ska väl gå bra får vi hoppas. det trillar säkerligen in några bilder från kvällen imorgon, har med mig kameran som sagt. haha, och våran klass ska sjunga sommartider, vi kommer äga stort, hahhaha ! so long, pussar



KVÄLLENS OUTFIT:
klänning från sisters
skor från din sko


Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar dina skor där nere och jätte fin klänning du (Y) jag kommer och kollar med mamma, lycka till :)

2009-06-11 @ 14:33:27
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0