here comes the sun

hallå! det har vart helt sjukt varmt idag, nästan 30 grader som varmast. hade rätt lugn dag i skolan med en håltimma och långa raster som spenderades med solning, underbart! har nästan inga läxor nu när det bara är två veckor kvar, bara våran engelskalärare som tydligen njuter av att se oss plågas med läxor en vecka till. har nyss duschat och ska sova strax, är jättetrött. måste bara sätta upp sista bilden i mitt tak.

vadå tak? har människan bilder i taket? hahaha, jo det har jag visst det. jag är nämligen som så många andra helt besatt av twilight, och jag har läst alla böcker snart tre gånger var, hihi! jo men alltså, jag har under det gångna halvåret riktigt snöat in på detta området så just nu har jag 126 st underbara bilder sittades i mitt tak.


[bildbevis; mitt snygga tak (a)]


vet ni en helt underbar sak till?! trailern till filmatiseringen av den andra boken "new moon", kom ut idag!! fatta min lycka! jag höll på och börja gråta första gången jag såg den imorse! LÄGGER UT DEN HÄR NEDAN! ENJOY <3



Kommentarer
Postat av: jenny

jao ;D ah, ny blogg, den är rolig och läsa johanna :D



faaan vad jag längtar tills den kommer på bio assååååh!

2009-06-04 @ 15:07:31
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0