6 juni - nationaldagen

hejsan! kom nyss hem från en mysig fika på strandgatan med min undarbara barndomsvän malin. vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, riktigt skönt att prata med någon som tycker nästan likadant som man själv gör om det mesta. solen som jag längtar efter tycks inte vilja komma fram nu på nationaldagen, det gillar vi inte.

ikväll ska jag, emelie och sofia hem till shaw och ha beck-kväll med godis och sånt, det blir mysigt. skulle inte ha något emot om man hann kolla lite snabbt på sverige/danmark matchen också men vi får se hur det blir med det, gissar att jag kommer hamna i underläge om jag frågar dom andra. jag får helt enkelt sno tv-kontrollen! nu ska jag käka, pusshej

           








bild 1,2,3 och 4; blommor (fotade när jag väntade på bussen)
bild 5; malin på strandgatan
bild 6; ljus

Kommentarer
Postat av: jenny

du tar så fina bilder johanna :D

2009-06-07 @ 14:14:52
URL: http://jennnyys.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

sv: tyyp :O så sjuuukt bra <3

166 dagar kvar :D

2009-06-07 @ 14:31:00
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0