mera bad&sol

helt sjukt vad varmt det är ute. vart i öresjö idag med emelie och shaw och badade, mys. vi köpte jordgubbar också på vägen som vi åt där. apell, robin o filip var där med. ahha, blev mycket kul, vitvalen o grejjer, haha internskämt (a) kan ju också tala om att jag har bränt sönder vänster axel så nu flår jag som fan, jaja, får sola lite till så blir färgen jämn igen. nu tror jag faktiskt att jag ska sätta mig o börja kolla på OTH säsong 1 som jag lånat av lollo, har sett avsnitt från 4:e säsongen o det är skitbra så nu blir det från början så man fattar lite. kanske poppar lite popcorn också eller ngt. pusspuss



bild från förra veckan; öresjö


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. musik är alltid trevligt. vad har du för musiksmak:D? gör inte så mke, ska lägga min lillebror strax tänkte ja:)

2009-07-02 @ 23:40:58
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv- haha okejokej. hmm ja gillar de mesta, de finns så mke olika allt från rock till rnb mm :D

2009-07-03 @ 11:31:04
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0