hahaha joja

nu håller jag på o gör en sak jag är totalt värdelös på, packar! jo det är sant, jag kastar alltid i antingen för mycket saker, för lite saker eller fel saker och sen blir det oftast så att jag ändå glömmer hälften. så äre alltså. efter en otroligt chill morgon hos sofia med pizza till frukost, mys med katten, datan o massa sånt så är det alltså dags att vara lite ordentlig och ta tag i packningen. eftersom vi har fixat mobilt bredband (som det var ett jävla krångel med) så tar jag med mig min älskade data till kusinernas stuga i haverdal. ha det bäst, so long. puss


bild; kusin och syster på studsmattan i stugan förra året


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

sjukt fin design du kirrat johanna :)

2009-07-12 @ 20:03:25
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0