GBG

japp, idag har ja, vart i göteborg, bussen gick 08.15 så det blev lite sömn på vägen dit. var alltså och kollade på min kusin som spelade match i gothia cup idag. dessvärre blev det förlust mot tyskarna(tror jag att det var) men ändå, fatta vilken kul upplevelse att bara få vara med, det är ju världens största fotbollsturnering med ca. 40 000 ungdomar, bara det är ju helt otroligt enligt mig. och tänk att det kommer folk ända från typ malaysia, peru, fillipinerna, ja listan på länder kan göras lång. efter det gick jag runt med mamma, syster. moster och kusinen i nordstan o kollade runt bland allt folk. gick såklart till min favoritaffär - MONKI <3 där köpte jag en tröja. nu regnar det här hemma och åskar lite och blåser, men man får vara tacksam för att resten av dagen har varit solig och varm. nu blir det nog att titta på oth igen. ha de bäst. pussar!


1. t-shirt köpt på monki 75 kr
2. t-shirt köpt på gina tricot 99 kr (köpt i helgen)
3. t-shirt köpt på gina tricot 99 kr (köpt i helgen)

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

kärlek till monki :*

2009-07-19 @ 18:22:26
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0