en måndag

iiihhh, blir så sur. hade skrivit ett långt inlägg och så råkar jag komma åt en knapp och vipps så är allt borta!

jaja, idag är det mulet och trist, det gillar vi inte. mår fortfarande inte så bra så jag kanske drar till vårdcentralen senare om det inte blir bättre. förhoppningsvis blir det oth säsong 2 ikväll, det hoppas vi på! sedan ska vi fira mamma också som fyller  år idag, grattis mammi <3 dagar som dessa när det inte är några hemma så är det musiken som räddar mig, finns några låtar som har fastnat lite extra hos mig :) pusspuss :*


ola svensson - sky's the limit; får en sån sommarkänsla av den, väldigt bra tycker jag!

 
dead by april - losing you; inte ny direkt men så bra, dom ska komma hit till trollhättan på fallens dagar den 18 juli :D

Kommentarer
Postat av: jenny

åååh, losing you är så bra och så fin! :)

2009-07-06 @ 22:54:54
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0